Lite schlager-update Björn Rockar!

Schysst av Luuk o driva med Scråla.. den tjejen är överskattad så det skriker om det.. =P That I like!

Den första låten med BWO var la helt ok, lät väl iofs PRECIS som alla de andra låtarna de gjort..hehe.. Inte så mycket överaskning direkt. och kläderna var ju enbart för o synas, så då låter jag bli o kolla =)

Den andra låten den på albanska eller var det var, den är säkert bra. Men jag fattar inte ett skit av vad han sjöng, så njae, jag tror inte jag röstar på den. Vad förvånade alla skulle bli om vi skickade en låt på albanska dock! Hade nog vart lite otippat från little Schweeeden! Men killen var ju bra på basket om inte annat.... Ehmm

Frida!? Ja vad ska jag säga, var inte alls förtjust i den där jäkla dunka mig blå, så den här var inte heller min favorit, Nej stryk! Sälj denna människa till tyskland!

Sedan låt nummer 4, den där opera-hybrisen kan vara för min del alltså... Jag hörde inte ett ord av vad hon sjöng! men det var ju snällt av Carola att låna ut sin vindmaskin.. Det kunde man aldrig tro. Men klänningen var helt ok, skulle nog kunna ha den själv, om jag någon gång ska på typ, maskerad o leka isdrottning =)

Har aldrig haft mycket till övers för Isaksson faktiskt, den där första han gjorde var ganska bra. Men sedan är det som en kopia av kent, eller vad vet jag nåt annat band med lovesongs, "ooh it hurt so much, det är så synd om mig"-sånger... Detta är ytterligare ett sånt exempel, dock uppspeedat ett snäpp. Hade nog vart "bättre" i slomo som hans andra låtar dock =) Föresten, "jag längtar att ha dig tillbaka!" Vad är det för svenska?! Har han inte blitt lite tjock föresten?

Nejmen oj back to the 70s... I Sugarbabes-tappning? Gött att de solat iallafalla, för sjunga kan de tyvärr inte göra! Ooooa, oaaabadoa jäjoo... Fräckt! Gladpop när det är som sämst, nej det är tamejfan tillomed Wannabe-gladpop! Oa badoa jäoodäo.... Det jävligaste är la att denna kommer spelas sönder på varenda fjortisklubb....*rysa*

Ainbusk, ja de sjunger iallafalla inte på gotlänska =) Hon huvudsångerska hon ser ut som en liten Barbie. Alldeles rosa o blond! Sjunger om ett ex, som hon inte träffat på många år, men som var snäll emot henne... Kanske lite medelålderskris som spelar in där ja? Tanken på en förlorad ungdomskärlek som aldrig blev vad det "kunde" ha blitt... Tänk om OM inte fanns!

Eskobar har jag faktiskt sköna förväntningar på, gillade den där, "gotta find someone new, i really hope you dooooo..." Ja faktiskt, kanske kan vara ngt? OKEJ, introt sög! Ingen bra början på låten alltså.. Den kanske kommer igång? Vad har hänt med sångaren? Kunde han inte sjunga bättre än såhär? Okej, jag hade fel. Den var inget bra faktiskt. Han har nog tappat rösten, eller så hade de tappat sångaren =P



Okej, mitt förslag de som ska gå vidare är BWO, resten vetekatten dock. Ainbusk kanske till andra chansen. Sedan kommer säkert fröknarna wannabegladpop gå till andra chansen med.. och Patrik Isaksson till Finalen, för han är så "sööööööt"! eller ngt..


Det var visst 5 förslag som skulle gå vidare?! Aha andra omgången =) okej jag hade fel.. FRIDA fuckface går vidare till andra omgången. Inte Ainbusk! Då kommer nog hon och BWO gå vidare eftersom kidsen gillar sånt..

Lite modern konstdans... Freaky shit, men snart kommer la ändå björn?! Hehehe, snygg franska Björne =)
"Älskling, du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch!" Gulle, Marry min syster! =)







BWO är vidare, I knew it 1 rätt av 4
Isdrottningen går till andra chansen! otippat!! 1 rätt av 4
Gladpop går till andra chansen! 2 rätt av 4
Fröken Face till globen... Ok egentligen 2 av 4 då..

Rackarns!

Kommentarer
Postat av: Träsk

Senaste melodifestival jag såg var 92 när Christer Björkman själv vann med Imorgon är en annan dag. Blev kär i en av medlemmarna i Bizazz som sjöng "som om himlen brann".. hon var smoking hot! i kid u not

http://sv.wikipedia.org/wiki/Som_om_himlen_brann

2008-02-23 @ 21:43:50
Postat av: Anna*

Ge mig mailen! =)

Postat av: Träsk

Jadu msn-mail eller vanlig-mail är frågan.. :P

bifogar msn mail med en varning om att Träsk fungerar bäst i små doser. ;)

2008-02-24 @ 10:21:59
Postat av: Anna*

Ska du skrämmas nu`?

2008-02-24 @ 15:36:59
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback