Mi casa?

Gissa vad.. Det är faktiskt torsdag i en drygt 2 timmar till. Intressant va? Nej faktiskt inte så jäkla intressant över huvud taget.. en kille jag dansade salsa med, eller ja, gick samma salsakurs som skall flytta. Hur vet jag då detta? jo jag var o kikade på hans lägenhet igår. Intressant. Han har en jäkligt talande flickvän dock. Hon sa nog mer än jag sagt i hela mitt liv under de 20 minuterna. Tokigt. Tror dock inte jag tar den lägenheten, det var en asfin lägenhet. Låg jättebra till, hade parkering. Allt verkar fint. Men den är in minsta laget. Jag får inte plats med mina kläder där. Synd. Men men finns fler lägenheter, dock är hon såååååå himla på och ringer hela hela hela tiden. Jag vill inte svara. Vad ska jag säga liksom? Orka. Nej, jag vill ha en lägenhet där jag får plats. Har mina ögon på en. Men den lär jag ju aldrig få. Sucka. Ge mig en lägenhet som är lika bra som mitt palats, men placera den på vasaplatsen. Ish?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback