Now what?!

Vet du vad? Jag trampade sönder en galge med foten... AJ va ont det gjorde!! Jag tror jag är bigboned...  Eller lokalt väldigt tung...haha... Äh whatever! =P

Planen för idag är att komma undan med att göra så lite som m,öjligt, jag tänkte för det första INTE läsa den boken som jag nog borde. Call me stupid, och du har faktiskt rätt! =)

Jag kom på det, jag har fått jäkla många kängor på siståne, är det bra elle? Beröra folk på nåt vis... Fick mig en utskällning av ngn som ansåg att jag snott dens kille... Ooops, I didnt know he had a girlfriend.. Didn't seem like it...  och vet du vad? Han hade inte ens det.. Sluta gnäll på mig bara för att jag får vad du vill ha. Usch va dryg jag låter! Jag är inte sååå dryg, mest bara självsäker. Dock är jag väldigt blyg, vilket folk får svårt att koppla ihop, jag tycker det är helt logiskt =) Since it's all about me...

Jag täntke på det föresten, Mr Stupid som har här på besök ett par gånger, kan ju dock inte ha läst på så br faktiskt. Det står "It's all about me!" O i infon står det var jag är från o vad bloggen handlar om och hur gammal jag är.. Nej det där måste u ha vart ett troll som kände sig oupskattad.... Stackars lilla puppylöv, får skaffa sig en flickvän o mysa med =) Sånt är uppskattat har jag hört.. Sov faktiskt med Josefin min lilla godis! Hade ju Hicka häromdan.. Asså klubben Hicka.. sjukt bra... hade ju dock planerat att vara nykter, men tror du att det går när man har nollor som kollar på en med sina valpögon, och köper öl efter öl.... O herregud! Livet är hårt... EHM =P

Har kommit på att jag är sjukt beroende av socialt umgänge. Jag måste ständigt träffa människor, annras fastnar ajg i mina egna tankar och då kan det gå illa alltså... Men nu har jag inte tänkt på länge så nu mår jag bra... Skönt va?? =) Jag är rätt nöjd ändå..

Dock så har jag lite issuess med vad jag skall göra i helgen, lust o hjälpa en flicka som jag?
Idag så ska jag enligt planen bege mig till viktor rydbergsgatan o ha övningssits med nollorna,
för att sedan bege mig mot city o möta lite folk som kommit ner från västerås o är i stan över dan.
Samtidigt hade jag nog gärna legat hemma o glott på film!

O imon blir det tvätta halva dagen 12-16, sedan åka till Mia som fyllt år oh ar lite kalas,
för att sedan bege mig till Loppan o sociala litedär?



Fast jag vill ju bara kolla på scrubs.. What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback