Sumotwins!

Hade en obehaglig dröm... Drömde att jag lyftes upp av två gigantiska tvillingar, tänk sumobrottare...De lyfte upp mig i armarna o bar iväg mig. Inte mycket att sätta emot där... Sedan söp de mig under bordet så att jag resten av resan bara var i ett enda töcken... Dont ask me what that was, men när jag skulle skriva dagbok gick det åt fanders eftersom jag somnade.... =) rackarns!!  Men det var ju bara en dröm... Eller....?


Läste förövrigt en "lite rolig" rubrik på textv häromdan....:
4 st gripna för sumo-mord..
Vi kunde inte låta bli o skratta, det är hemskt, men samtidigt, hur många KRÄVS för att mörd ett sumo?

Kommentarer
Postat av: anna

svar: alla min atjejkompisar bojkottar den typ. förstår inte riktigt meningen. ganska skönt att den är över :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback