Det är kärlek....

Robert Norrland säger:
Sköter du aldrig dina kort rätt när du strippar?
Miss Banana säger:
haha, nej jag är kass på o strippa sexigt haha
Robert Norrland säger:
Haha, okay.. det kan jag aldrig tro  
Miss Banana säger:
haha tro mig  
Miss Banana säger:
jag är kass på o va sexig
Miss Banana säger:
vet inte hur man gör  
Miss Banana säger:
im just playing around
Robert Norrland säger:
Hehe, jag tror det funkar också, vi killar är nog inte så jättekräsen när det gäller sånt  
Robert Norrland säger:
Och det jag sett av dig skulle det räcka med att du bara stod där =D
Miss Banana säger:
älskling, tycker du att jag är snygg?? =P
Robert Norrland säger:
Klart jag tycker  
Miss Banana säger:
gulle!
Robert Norrland säger:
Blir ju helt till mig när jag bläddrar förbi bilderna du skickade för länge sedan, fast dom är på gamla telefonen så dom får man inte njuta åt längre, hehe  
Miss Banana säger:
va??
Miss Banana säger:
vad fan är det för bilder egentligen???
Miss Banana säger:
har jag skickat snusk nu igen?
Robert Norrland säger:
Haha, det tror jag inte   Du skickade nå bilder och frågade vad du skulle ha på dig ..


Jag är dum! Let' sum it up to that! Men tydligen snygg!! =) Jäää


Kommentarer
Postat av: Träsk

Hej, ser att du fått en ny beundrare. Snackar givetvis om denna mystiske "J". ;)

Haha, såg ditt msg precis på tjuvlyssnat. Stört hur mkt en sån liten kommentar från en främling kan göra en glad när man haft några kassa dagar. :) :P

Annars så drunkar jag i både ett projektarbete (med 2 andra men som jag får göra i princip själv för jag är den enda som kan programmering) samt mitt exjobb jag precis startat där jag gärna vill impa lite på chefen så jag har jobbat hela helgen. *pust pust.* Sen så är mina homies o glassar med backbacks i solen i thailand. Lite avis.


Sen är klockan sent nu fast jag vet inte när jag skulle upp. Men jobb blir det i vilket fall som helst.

Äh kollar nog ett till scrubs! hittat serien nyligen nämligen! (efter den där tv-kvällen där jag halkade till you know) Bara sett några
enstaka avsnitt när de vart på tv innan. Men nu du, Kha-zaaam! I'm a Turkelton! (Ted förövrigt är ju bara för söt, aww vill bara krama honom och polera hans huvud) xD

2008-01-28 @ 01:44:24
Postat av: Anna*

Hihi, har ju saknat dig ju... vart så tomt här.. De andra skriver ju på msn, men dig har jag inte där... =P Men erkänn man blir hookad på scrubs, så sjukt skön serie... =P jag vill också va turk... orättvist!

Postat av: Träsk

Haha tack annapanna (den första anna jag kände kallade jag så). Först saknar du mig, sen börjar du hinta om msn och sen vill du gifta dig! Slow down baby! you're going too fast! =P

Dock kan jag ibland få korta moment då jag är paranoid och tro att jag är motsatsen till saknad, speciellt när jag skriver nått ovanligt stört och inget svar. Sen läser jag nått kryptiskt inlägg och tror det är mig det handlar om. :P har (o)vanan att säga saker från huvudet rakt ut utan filter.

2008-01-28 @ 10:44:49
Postat av: Anna*

Har jag sagt att jag vill gifta mig också?? Det var det värsta... Det har jag nog glömt. Förlåt mig! Men vadå, inbillar du dig nu att jag är tvungen att svara på allt allt allt? Jag trodde det var min blogg... No?

2008-01-28 @ 11:59:40
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Träsk

Jag är inte seriös för fem öre haha. Klart du bara ska svara på vettiga saker, skulle jag gjort. :P Allt jag nånsin säger är antingen 100% seriöst (det märks då) eller bara dravel. Finns inga mellanting.

och

"Jag är Turkelton" -> "Jag vill också vara en Turk" = vad måste man göra då? Iof så kan jag adoptera dig också? Vad sägs? :P

2008-01-28 @ 14:07:48
Postat av: Anna*

Hmmm... Jag vill inte ha dig som pappa! Har redan den bästa around! Jag är nöjd =)

2008-01-28 @ 14:41:14
URL: http://snyggannas.blogg.se
Postat av: Anna*

För övrigt, gifta sig med sin pappa är olagligt i Sverige=) O sånt uppmuntrar jag inte till....

Eller hur Pelle??? =P

2008-01-28 @ 14:41:49
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback