En liten liten uppdatering.


Yeeey, fått en del kängor angående kladdkakan.,... hahaha... Sjukt roligt!! Men faktiskt, personen i fråga, som jag nästan dödade =P Den vill ha mer! Så nu är det bokat. Filmkväll o fika. Dock inte säkert att det blir kladdkaka denna gång, kanske tar sockerkaka? Eller den där fruktkakan som mamma gör så himla smarrig... Mmm mmm mmm, den är riktigt mumsig vill jag lova!! *atjooooooo* Jäkla förkylning! Anyway =) 

Imorgon är det bowling o sedan Hicka, det är en klubb på Nef för den som känner sig manad, 50 pix om du köper biljett, 80 i dörren. Ganska ok ändå, garderoben ingår ju!!! Kärlek alltså... Så om du känner för att se mig dansa loss tillsammans med folk som är ungefär som jag, ja då vet du vart du ska =)

Hade för övrigt "invigning" i nya publokalen! Så jäkla najs, lär behövas en hel del omstrukturering på den lokalen... my gosh!!! Men sen kan det nog bli himla fint! Den ligger i samma hus som Nef, om någon undrar, fast i andra änden... men fortfarande i gatuplan! Så om du har vägarna förbi grönsakstorget o pedagogen i gbg, ta en titt vettja =) LÄR ju tyvärr dröja ett tag innan vi får den som vi vill, byrokrati o shit du vet, men vad gör man?
Enjoy the moment and all thats good with it... man kan inte få allt på en gång, men om man kämpar lite så =) ungefär som kids o veckopeng, om man sköter sig så får man den, men om man bryter mot de regler mor o far sätter opp, ja då ryker både veckopengen o kanske andra förmåner med. Det är lite så det fungerar, vi är kidsen, och Styrelsen på GU är föräldrarna..... Jag skall vara så duktig som aldrig förr! Do you trust me??


Nej nu skall jag försöka lägga mig igen. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback