I am a heartperson!

Tja bejjbe, gud vad du är gullig idag=)
Du ser  så lycklig ut, ögonen riktigt tindrar.
Munnen bara ler, har det hänt något särskilt månne?
Livet är väl underbart när det går din väg?
Puppylöv!

Mmm, kunde tyvärr inte somna igår när jag tänkte somna =/ Låg o vred mig i säkert två timmar, sedan kom regnet! Fruktansvärt. det var öste o öste o öste ner, o trummade mot min ruta. Inte direkt så att man kan koppla bort det där...så jag var tvungen att ligga o andas. Hahahha.. Vet du vad jag tänkte varje gång jag andades in/ut? "Syyyyyrebrist, i hjärnan!"  Riktigt roligt. Men men jag somnade till slut och jag sov ganska bra, vaknade tillomed, vilket nästan var bätte.. vaknade dock av att min mobil pratade, det var ngt som muttrade, sedan blev det mörkt i rummet. Lite obehagligt så jag kikade på den, då visade det sig att den hade ringt upp en nolla från förra terminen 07.24 Ooooooops! Det var ju inte meningen! Undra undra hur det hade gått till ärligt talat!


Mmm, sitter lite och funderar angående ikväll bland annat, men det kan jag ta imorgon kanske. Men ska jag vara helt ärlig så känns det som att jag kanske inte kommer att läsa så länge till. iallafalla inte just nu, men det är lite sånt man får se med å andra sidan. Det är intressant och jag tycker det är roligt. Men frågan är om det är rätt? Kanske ta en paus? Jag har nämligen funderingar på att läsa spanska och förmodligen åka till spaninen och läsa där. Det hade la vart ngt, en korrespondentblogg, my gosh! Vi får se, inget är bokat eller bestämt ännu, kanske tar ett år o softar/jobbar?

Föresten, ikväl skall jag ha ett lila linne med flygplan på... sött eller stört?


Ooooh jag kan dessutom lova dig en sak! Sure jag kanske skriver om vad jag har på mig eller inte på mig från time to time, Men du kan ju bara svälja att jag aldrig kommer ha ngn sån töntigt jobbig modeblogg med dagens putfit o grejjer! Hjälp alltså... Det finns många sådana, och är det vad du söker får du leta vidare, jag skriver om det som mitt hjärta säger till mig o göra. Möjligtvis min hjärna eller mage, men framförallt hjärtat!  i am a heartperson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback