Jäkla telefonförsäljare!

Sagt det förut o jag säger det igen...
Jäääääävla
telefonförsäljare!!

Den här är så sjukt jäkla bra,
lätt att jag skall börja med det här alltså..

Det värsta var ju ändå killen som ringde nyss.
Han ble assur, när jag inte ville byta mobilabonnemanng.
"Här gör vi det så billigt vi kan för ungdomarna, och du vill inte byta?"
Ringer du med Comviq?
Jag har jobbat på Comviq, det är bara bluff o båg allting...

Jäjäjä bejjbi, Men jag vill ändå inte byta till ditt erbjudande,
om du håller på o förolämpar mig och blir arg och frustrerad?!
Läst the Game eller? Men inte katten tror jag det funkar på potentiella kunder!

For fuck sake!!
Nej nu ska jag äta tårta!
Pöss

Kommentarer
Postat av: J

Såg det du kommenterat på Tjuvlyssnat om Sverige som ett ganska socialt inkompetent land och fick för mig att skriva att jag håller med!

Förövrigt tycker jag inte du ska var så hård mot telefonförsäljare. Inte i allmänhet i alla fall :-) (dock måste jag säga att länken du postade är ganska underhållande)

2008-01-25 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback