Mitt liv som jag ser det..

Yo yo, here I go again..
Jobbade i fredags, minns inte om jag skrev om detta?? Hmm, ajja, favorit i repris isåfall... Examenssittning alltså. Villa Belparc. Trevligt som fan! Satt i garderoben men Niklas halva kvällen. Körde lite "hänga gubben" o snacka skit, körde lite oroväckande drinkblandningar också... Alkoholfria givetvis! Men det var himla kul. Fick höra mycket dumt av studenterna.. De andra slet inne i serveringen o kladdade ner sig med diverse fläckar och annat.. själv var jag ren som en nydiskad tallrik. Ibland är man allt bra smart alltså =) Sedan när serveringen var slut, så skiftade vi... så då var jag inne i salen med gästerna. Någon annan i garderoben, och ja, jag shaka ass med Fanny som vart toast hela kvällen!

Mmmmm, wait, kliar under foten! Aaaaah, back!

Mmm, i vilket fall.. Fanny är typ världens sötaste lilla pingla.Så himla go o glad o alltid ett leende på läpparna. Pussunge!! Och ärligt talat, jag fick världens komplimang, eller typ.... För ett par där var kanske mer onyktra än vad jag var... Snällt sagt... och det var vid flera tillfällen under kvällen av olika pers som trodde att jag o Fanny, antingen var syskon eller tvillingar. "För vi är så lika på ögona!"   Hmmm eller inte på nåt vis? Vi är vänner, och har sjukt kul ihop o fuldansade o shaka ass som jag vet inte vad, men tvillingar.. njae... Dock har vi både brunt hår, men hon har bruna o jag mer grönblå ögon. Stod framme vi Björn o dansade o valde lite låtar, softa runt på stället, hängde i baren o drack cola i massor... =) Fördelen med o jobba alltså. var väl kvar till en 0140, då orkade jag inte mera, utan åkte hem. Fanny den söta o Kivi samt Felix som ju tagit examen skulle ut o dansa på stan. Följde dock inte med utan åkte just hem. Var lite trött.. inte vart uppe så tidigt på flera månader ju! Typ 9 helt galet!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback