So I'm back, did you miss me?

Yo, I'm back.. I'm so back... Var på jobbet en sväng i fredags faktiskt.. Visste du det? Kul som fan, men döm om min besvikelse när jag upptäcker att puppylöv inte är där....*snyft snyft* Vm ska jag nu busa med hela dagen lång då??? Jaha, får la va social mot de andra kidsen då... Köra lite miniröris o shaka ass o leka krabba. Ganska bra deal trots allt =)

För övrit har jag upptäckt en sak;
OM jag trycer ner ctrl + shift samt någon av sifftorna så ändrar sig texten,
vet dock inte om det fuckar upp sig även efter att jag publicerat med,
men just nu är det ganska stört. ALLA storlekar i tell u... Intressant.


Anyway... Vi lekte som sagt hela dagen, o när mamsen till min lilla älskling kom o lämna hans syskon sa hon att det var synd att älsklingen inte va här... =( O jag höll med, när hon sedan hämta på eftermiddagen sa hontt så fort hon sagt till honom att jag jobbade idag hade han blivit tokig o lyssnat på min låt o pratat om mig precis hela dan! Naaaaaaaw, gosnos alltså! "Han är där ute på cykeln om du vill hälsa på honom.....!" Ja klart jag vill, gått o längtat hela dan efter han ju! Så går jag ut o han cyklar omkring, säger Tja o kör iväg med sina stödhjul.... WTF?! Får jag ingen kram eller??? Jag frågar vart han är på väg, o han säger, vänta, jag ska bara svänga in.... Okidok? Så jäkla skön unge, så fort han svängt innanför grinden gasar han o kör rakt på mig, så jag nästan trillar över honom.
"Det var så jag ville göra!" säger han stolt o flinar... Älskling alltså! Så säger han;
- Vet du jag har lyssnat på din sång idag..
- Jasså minsann? Har jag en sång? Mysigt, vilken är det då?
- Jo, det är en sång, o så handlar de om dig! Den går så; Jag känner en båååt, hon heter Anna, Anna heter hon. Och det gör ju du!
Vad ska man säga? det gör jag ju, gosnos! Så börjar han sjunga för mig =)

Pratar lite med mamsen sen, och hon skruvar lite generat på sig; Jo jag har pratat med min man och vi sa det att, vi kanske kan få ta ett kort på dig någon dag? För jag tror att han skulle bli så glad om han kunde få ett kort att sätta upp i sitt rum. På sin älsklingsfröken och så menar jag.... Kanske tillomed ett kort med er båda på, om det går bra för dig?!

GIVETVIS! Men jag vill också ha en kopia på kortet med mig o min lilla älsklingsapa! Fatta att man blir lycklig in i hjärtat alltså =)

fortsätter snart..

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Gud vad gulligt!! Ibland är de faktiskt bara för söta! Jag hade nog fått kämpa med gråten om det varit jag!

Postat av: Anna*

Jaaaaa, min lilla älskling, hur kan man inte älska honom??? Gick med ett leende på läpparna hela vägen hem.. Klart ungen ska ha ett kort!!!

2008-01-15 @ 00:46:32
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback