If you act stupid, I treat you as if you are!

Vet du vad?
Min brorsa säger att jag är tjock!
Sicken jävel va?!
Okej jag är la inte smalast i landet..... Tsss, men jag tycker jag är snygg!
Så jag tänkte inte ändra mig.
Inte för att han tycker det iallafalla =)

Men sedan så ringer han mig för att be mig om hjälp.
Why should I do that?
Så jag låter bli?
Kallar du mig tjock så vill jag inte vara snäll emot dig.
Tjänster o gentjänster?
Som man behandlar andra... etc

Anyway, jag älskar dig brorsan, men du är allt bra dum om du tror att jag gör som du vill om du bitchar dig emot mig?
Har du inte lärt dig det än?

Vill du ha något från mig så får du vara snäll emot mig?
If you're a bitch, so am I...

Puss älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback