can you keep a secret?

Ok, smart att skriva små "hemliga" funderingar i bloggen, för de är ju säkert hemliga typ en kvart till, tills nästa person läser... Men jag funderar på att flytta! Yes I know, lämna detta underbara Göteborg. Skämtens hemstad. Den ständigt trevliga staden. Lilla London. Call it whatever... Men har jag fått för mig att göra ett break. Så brukar jag int bli lycklig förrän det är gjort!
Hur ska då detta sluta?!
Ska man flytta till Stockholm? (IGEN!!)
Eler helt enkelt lämna landet?
To do what säger du?

Bra fråga!

Har inte kommit så långt än... ta ett break. Jobba som fan o dra iväg bara kanske?


Jag får klura på detta, men jag känner att mitt varv i Göteborg för denna gång börjar närma sig slutet.

Don't tell my mum! Isåfall får jag nog lov att tysta dig för alltid.

Kommentarer
Postat av: J

Flytta! Allvarligt talat, mitt råd är att du bara gör det. Poff. Antingen från landet, eller i landet, men dra! Köp en flygbiljett till X, flyg dit, och se sedan vad som sker. Det är fantastiskt- om du bara slänger dig ut, bort från allt som du behöver komma bort från, så landar man såklart någonstans och det brukar bli bra!



"Everything you do in life, every choice you make, has a consequence. When you do things without thinkin', then you ain't makin' the choice. The choice is makin' you."

-- Mark Steven Johnson



Se vem du kan bli när valet bygger dig- du kan bli förvånad ;)

2008-06-13 @ 11:53:05
Postat av: Träsk

Jag ska flytta till stockholm. :O

2008-06-16 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback