Phaddergrupper? Check!

Har precis suttit med phaddergrupperna o placerat ihop folk baserat på vilka de gillar resp inte gillar. KUL! Jag gillar inte henne men jag gillar dom två.. Men personen ifråga som den förra inte gillade ville vara i samma grupp. Oförståeligt, men sant! Så vad ska jag göra Jo helt enkelt sätta den oönskade i en annan grupp under förutsättning att ingen där har ngt emot den... Suck. Att folk ska vara så kräsna va!? Jag vill inte vara med honom!


well jag tror jag har fått ihop ett himla bra system nu iallafalla. Har mailat ut det dessutom, även om det inte riktigt har kommit fram än, Vilket jag finner himla skumt. Men men, kom iallafalla in på medarbetarportalen på GU nu iaf, det är gött. Så kan man sitta o pilla lite... Jag tror det drar ihop sig till något himla trevligt iallafalla... Haha, vet du vad det roliga är då? Den jäkla kräftskivan, kan nog inte vara med på den i år heller, lovade bort mig till Räkan o Karin först, Damnit. Life's a bitch and then you die?!


Anyway, nu ska jag mysa ner mig under mitt täcke med en bra bok, den handlar om den liten slampa vid namn Sugar. Läs den =) Hehe

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback