Sola vid havet eller på gräset?

Gissa vad?
Jag har faktiskt planerat min sommar nu... fram till vecka 28 så ska jag jobba.. under veckorna bara, inte helgerna såklart! Sedan är jag ledig en vecka, hoppar ev in på jobbet om de behöver mig v 29, annars är jag ledig igen v 30.
DÅ tänkte nämligen jag o Josefin ta oss ut på en liten roadtrip. Glida längs med kusten, västkusten såklart! Och hälsa på i byar o städer o lattja lite granna där vi finner det nöjsamt att stanna. Kan inte det bli alldeles underbart?! I think so! Kanske tar med den lilla Elin med eller Systra mi, vi får la se vilka som finner vår plan lockande. Slutmåletär väl smögen och Grebbestad tror jag.. Hörde ett rykte om att en kompis ska dit, så vi får la se om vi sammanstrålar. Kommer bli grejt oavsett!

Åååh jag bara längtar... Men nu ska jag ut i solen o mysa lite, tänkte få LITE färg innan sommaren är slut iaf.... Alla har ju inte "turen" att klippa gräs i bar överkropp hela sommarn =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mart

Vid havet så klart!

Postat av: Linda

Härligt de låter :)

2008-06-06 @ 16:12:10
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback