Svikare? Eller whatever.

Yey, gissa vad?
Skulle haft en trevlig kväll med tjejerna idag. Kul va?
Absolut! Dock slutade jag klockan 16.00 och vi skulle ses kl 16.30.
Men dilemmat låg i att jag inte kunde få skjuts tillbaka till stan förrän tidigast klockan 17.00.
Nu visade det sig bli lite senare ändå, snarare runt 17.30 eftersom systra mi gärna ville hem till mor o far först.
Mmmm... och vi skulle träffas 16.30 ja..

Sedan skulle vi åka o handla, eftersom maten ibland tar slut. hemma alltså runt 18.15.
Då plockar vi in och jag hoppar in i duschen.
Tänkte ag får skynda mig nu eftersom jag inte kan se på matchen ute på stan utan jag måste hem o ska sova. Ser jag matchen på stan blir jag onykter o kommer hem sent.

Vad händer? Jo jag pratar med Josefin+Elin på mobilen, och det visar sig att dom ska ner på stan samma tid som jag kommer fram. Så lämpligt. För detta kunde de inte kläckt ur sig tidigare. Alltså, jag hoppar av vagnen två stationer från hemmet, går hem och ser på reten av Spanienmatchen samt Sveriges underbara inledning på EM.

Men flickorna, dem har jag inte hört från, och lär väl inte göra heller. Jag är ju en svikare! eller whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback