Älsklingar alltså, ni är för bra!

Måste bara säga det alltså, ni som kom till mig i lördags, I love you all! Tack för en helt underbar kväll! Lite blötare än beräknat på kanske fler sätt än ett, lite roligare än förväntat men precis så perfekt som jag hoppats! O presenterna var ju helt underbara de med!! Inte nog med att jag fick en säng av mor o far, yippie!!! Jag fick en utekväll av Tina ;) Fick en juicepress med massa massa citrusfrukter av grabbarna grus, o drinktillbehör glöm inte det, drack den godaste juicen på flera år på söndagen! Kanske därför jag mådde så oförskämt bra!? Fick en ha de gött-låda av gosungarna, som kom väl till pass där med morgonjuicen, men herregud, jag är toknöjd med allt, och mest nöjd med er för att ni är så himla underbara!

Tänk om alla dagar på året vart lika bra som i lördags, vilken lycka! Det var ju helt perfekt! Okej, jag klantade mig lite, eller ganska mycket, beror på hur man ser det, och från vilket perspektiv. Men det var sjukt kul, nobody got sad =)

Puppylöv! I love you... Nu ska annaliten sova! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback