Emotionell vårstädning!

Tja bejjb. Allt gött i livet eller?=) Fan va sweet alltså.. Jo det är ju så att det var påsk nu, inte för jag direkt har någon annan anledning att fira påsk än att det är lite kul o ge bort saker och det blir fint hemma när man pyntar. ooooh jää, Jesus blev korsfäst för tusentals år sen därför ska jag fira det idag? Ehm, eller hur var det nu? Och givetvis är jag yberkristen. Göte inget annat än ränner i kyrken på helgen och prisar alla fabulösa varelser som bibeln berättar om. Kanske...

Nevermind =)

Jag har en bekännelse att göra. Jag har inte alltid vart såhär clever som jag är idag. Jag har gjort ganska många dumma saker. Jag kommer inte tala om några namn, herregud det vet jag alltför väl att det skulle komma till den berörda personen snabbare än ja, jag vet inte vad. Jag är inte för otrohet defenitivt inte. Absolut inte. Men jag var just det en gång.. Och det stör mig något fruktansvärt. HUR kunde jag?! Det är ju för fan det värsta man kan göra mot någon annan som litar på en alltså. Snacka om att bryta det löfte man gett. At least I got something good out of it?  Fan vad hemsk du är, tänker du väl nu? Ja jag håller med. Inte okej, inte alls faktiskt. Jag ville veta om jag var kär i min pojkvän. I guess att om jag ÄR kär i honom fortfarande, så kommer det kännas fel om någon annan kysser mig? NO? Well, jag prövade, och det kändes inte fel. Jag var otrogen genom att bli kysst, men fortfarande inte okej. Vet du vad jag gjorde sen? Träffade min lilla pupopy och sa att the feeling is gone. Inte helt rättvist. Men det var det enda jag kunde göra, som jag kände då åtminståne. Kan ju inte säga till honom att jag kysst någon anann för o se om jag var kär i honom. HUR kul är det att höra då? Well, det var inte Micke iaf, så behöver ni inte gnälla om det =) It was somebody else. Imagine that?! Who can it be? Jag vet att det inte är så många som känner till honom faktiskt. Jag brukar hålla saker hemligt. Känsliga saker bör stanna som en hemlighet no?
Jag vill inte att hela världen springer runt med vetskap om mitt hjärta. Men jag måste erkänna att det känns som att den plats detta satt på blev lite renare och lite varmare.

Jag pratade med en vän igår. Ska försöka göra upp med mitt förflutna. Det kommer bli nasty och jag kommer må sjukt dåligt at times. Men samtidigt är det dags. Det går inte att gömma för all framtid. Kommer klippa ganska många trådar. Och jag är ledsen om du kanske blir drabbad. Men om du vet att du är i utkanten av mitt liv o vill stanna kvar, gör något åt det då =)

Haha nej jag skojjar bara, men faktiskt så kommer jag börja rensa i mina skåp och skrymslen. Vårstädningn you know?  =) Kanske kommer fler bekännelser. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback