En lista..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Anna, Maja, Lillskit

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Hela mig?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är lite otålig, och har en jäkligt vass tunga

4. Detta är jag rädd för:
Stora hundar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sol, Värme och Glädje

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Säga vilken musikstil jag har, dissa mig självm äta leverpudding

7. Detta tycker jag om att göra:
Leva, Skratta, Dansa

8. Detta vill jag göra just nu:
Sola o bada i Piña Colada!

9. Bästa känslan:
Att tycka om och bli omtyckt.

10. Värsta känslan:
Frysa

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Glad jävel som kan få mig att skratta

12. Är jag kär just nu?
Det vet inte du

13. Jag vill gifta mig:
Kanske vart trevligt, men frågan är väl med vem?

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Se världen, Tjäna massa pengar, Träffa den person som får mitt hjärta att slå volter!

15. Min käraste ägodel:
Min säng... Love it!

16. Något jag vill ha i present:
Har ju precis fyllt år?! Ett chokladhjärta?

17. Detta har jag på mig just nu:
Mina favvojeans, ett linne, brun sveatröja

18. Favoritkläder:
Alla mina kläder =) Men just nu klänningar!

19. Favoritdjur:
Inga alls faktiskt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hiphop, rnb, pop, rock? ALLT!

21. Favoritlåt just nu:
Takida - Curly Sue

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Hmm, Religion, Filosofi och italienska.

23. Stjärntecken:
Fisk, ät inte upp mig!

24. En bok jag älskar:
Vetenskapen och förnuftet - Von Wright!? Ehm INTE!

25. En film jag älskar:
Lejonkungen eller Grease... Det är kärlek..

26. Tv-program jag gillar:
DH, CSI, Grey's... Draman överlag,

27. Favoritdoft:
När det regnar på varm asfalt

28. Detta äter jag gärna:
Stek med potatis och brun sås hemma hos farmor o farfar..

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
Chocklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Italien, ironiskt nog... En vingård...

32. Färg på mina ögon:
Blågrågröna

33. Min längd:
165 sa läkarn...

34. Jag tror på:
Kärleken

35. Jag spelar:
The Sims =)

36. Person jag beundrar:
Mamma

37. Så här bor jag:
I en underbar trea med systra mi

38. ??
Förmodligen?

39. Det här tänder mig:
- I wont tell you

40. Det här gör mig avtänd:
Tråkiga människor som inte kan prata..

Kommentarer
Postat av: Maggs

Hehe jeg vet en annen ting du absolutt ikke kan: Forstå NORSK
hahahahahaha

Postat av: Anna

Jo när du snackar långsamt??? =)

2008-03-21 @ 20:36:31
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback