Stockholm, here I come?

Tja älskling, vet du vad?
Jag har bokat in en resa till den gyllene huvudstaden tänkte jag säga... hahaha och kom sedan på en schysst räddning, men det tänker jag inte skriva. Inget snusk här inte! ELLER!?
Anyhow, det är i början av april när alla mina tentor o helvee är avklarade! Kommer bli sjukt gött att bara åka bort lite granna o mysa eller vad jag nu ska göra där... Ta en öl blir det väl, o känner jag micke rätt så kommer det bli en jäkla massa redbull med... Jag blir som en liten duracellkanin som studsar omkring av sånt! Kaffe blir jag spattig av efter 2 koppar och redbull oh herre........ Ja jäklar att det blir fart på denna flickan iaf =) Lättpåverkad? If you only knew! Max hade svårt o hålla sig för skratt när vi avverkat tre koppar en eftermiddag... Blev lite mer hyperspeed än vanligt på mitt tal tydligen, och andningen o allt det andra =)

Nej nu ska jag to ta o fortsätta med mitt rödvin så jag kopplar av lite o får hjärnan fri från övriga frågor =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback