The Sims - Back in Business!

Vet du vad?
Jag har precis börjat spela the sims igen...hahah.. Sjukt roligt ändå.. har gjort en hel stad med mina vänner.. shit det blir helt galet ärligt talat... Min figur stod o kikade i en stjärnkikare mitt på dagen och råkade då se Felix... Tro att Felix då en stund senare kommer och är tokförbannad o börjar knuffa min figur.... Sån jävla stil jag som bara spanade lite... Sedan tror jag att Josefin håller på o blir kär i Skåne med för dom flirtar vilt.. Ah roligt roligt... Tänk om man kunde styda världen så lätt alltså.... Inavel så det skriker om det.. Fast släktingar kan ju inte bli ihop förståss, det är ju tur det.. Men om alla från barn med varann? Vad händer då? Då måste jag ju börja hitta på karaktärer... eller helt enkelt övergå till dne som är UTANFÖR in vänskapskrets.... oj oj oj.... Intrigerna hopar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback