Och för alla som missat...

...Så är jag inte längre en flicka för Felix. Jag räknas som en av grabbarna... Dricker öl och spelar tvspel. Typiskt! Och jag som tillomed hade min kjol på mig... Buhuuu... Men tydligen så blev jag tjej igen, the minute som konsollen stängdes av?! Eller? Blev jag verkligen det? I dunno. Men faktum kvarstår. Jag räknas som en kille enligt Felix beräkningar! Sicken jäkla diss alltså...

Idag blir det trot eller ej, tvspel och öl igen, fast med en annan liga denna gång. Dock så räknas jag som en grabb i det gänget också.. Vad är det med folk egentligen?! Är jag så himla manlig eller?! Eller får jag helt enkelt inte lira o dricka öl som en kille? Himla underligt liv man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback