Prove me wrong?!

Är det inte underbart?

Jag brukar inte betrakta mig själv som en tjej med svagt självförtroede.. Nej fel av mig, svag självkänsla, när jag för det mesta intalar mig själv och helst alla andra om hur bra jag är ;)
Däremot har jag svagt självförtroende, eller kanske sviktande är mer rätt ord. Detta medför att när någon säger en kommentar till mig som jag inte är helt säker på hur den skall tolkas sker det oftare till min nackdel än fördel.
Underligt? Kanske det. Men för mig är det så.
Jag inser och vet ju hur jäkla bra jag faktiskt är, och vill att alla ska inse det med, men när de faktiskt gör det så förstår jag inte hur de kan göra det?

Problematiska lilla flicka, tänker du nu, du och dina jäkla i-landsproblem! Japps, that's me. Men det är ju mina problem så jag har la rätt o bitcha om det eller hur =) Om du har för små skor så får ju du gnälla om det. Fair play?


Anyway, jag fick en kommentar som jag inte har den blekaste om hur jag skall tolka, eftersom orden inte stämmer överens med handlingarna.

Det du gör slår starkare än det du säger? Eftersom barnen gör som vi gör inte vad vi säger till dem.
Därför tror jag att du snackar skit!

Vad tror du om min tolkning?

Att visa att du har ljugit, via en empirisk "undersökning" jag inte ens genomfört kan verka fegt och puckat. Men faktum kvarstår att det verkar mer troligt om man drar den slutsatsen av tidigare erfarenheter? No?

Prove me wrong!

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror helt enkelt på pingu (som inte kan träffa en ton rätt..)

2008-05-27 @ 02:03:16
Postat av: Anna

well jag väntar fortfarande =)

2008-05-27 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback