Halloween = Död och ångest?!

Sån jäkla pisshelg egentligen!
Började ju trevligt med halloweenfest, körde lite förfest här med syrran o Theo o Henke, även Fanny o Patrik var här. Gjorde oss iordning körde lite drinkar, julmust o Captain Morgan tex. Mycket lyckat vill jag lova, tillsätt lite lime och det smakar som Calippo =) Hade allmänt trevligt o drog in mot stan runt 22, Josefin o Anna skulle också dykt upp, men de fick problem med lite "lös hud" så deras sminkning drog ut på tiden, hehe... Mötte dom i brunnsparken dock. Hamna på Golden(LAGOM OTIPPAT!) men det var hyrt så det var ju gött, bartendern sa att det inte vart så mycket folk där på 4 år eller ngt, hehe, lite skojj =) Dansa o dansa o kanske blev lite mer onykter än vad jag räknat med. Men sånt händer, jag hade trevligt. Fan bara att den där irriterande nollan fortfarande håller på.... Fatta att det är kört! Han vill inte ha dig! Gå bara, stick, brinn, försvinn! Apa!

Det blev prisutdelning och sen drog vi la hemåt....typ. Tog taxi till kebabhouse =) Det var för kallt för att gå! =) Köpte kebaben, mötte Peter från dergården i dörren på väg ut, men då vrålade den hickande Patrik i bilen så jag fick tydligen gå... Haha, han var la hungrig kanske??? Drog hem käka däcka.... Men faktiskt en riktigt trevlig kväll. Var längesen jag träffade "alla" samtidigt, så det var najs. Underskattat med vänner!

Dan efter skulle han iväg o träna, jo tjenare.... Bakis som ett litet troll trilla han ur sängen och iväg till bilen, han körde dock inte själv utan fick skjuts som tur var! Dock vet jag inte hur bra han bidrog till träningen =) Kan tänka mig att de andra märkte både på doft o spelstil att han va onykter? =)

Var Halloweenfest på kvällen igen, lagom osugen på fest faktiskt! Anyway drog till mölndal plocka upp gossen(Tina-älskling körde!) och hamnade hemma hos Nicole o Persson. Trevligt trevligt. Lilla Karin W var där o folk satt o tjöta o hade allmänt najs time... DOCK tror jag inte att köra softa låtar samt kolla på konståkning en hel kväll bidrar till att få partystämningen på topp! Så att majoriteten valde att dra hem efter förfesten, som enligt mig slutade för tidigt klockan var ju knappt 11, är inte en större chock! Men men, så är det ibland. Jag o Patrik drog hem till honom, och att vara hemma innan 12 på en lördagkväll. Det vet jag inte när det hände sist. Blev lite förvånad själv faktiskt. Dock tror jag det var rätt bra, för jag var riktigt osugen på att gå ut, och det var väldigt skönt att sova lite....

Men det fick väl sin förklaring dock.... ingen av oss mådde särskilt bra på söndagen och trot eller ej, vi har ont i halsen o huvet o mår allmänt skit. Patrik orkade inte spela hela matchen heller, så det är väl ytterligare en indikation på att allt inte är rätt. Hans mamma sa att det nog aldrig hänt att han gått av isen innan matchen är slut =( Så vi drog hem, lagade lite mat, pasta med lövbiff och senapssås, kollade på Starsky and Hutch o käkade chips! Sen direkt i säng..... Usch vad jag inte gillar att vara sjuk.


Just det. Martina ringde igår. Min gamlemormor dog igår =( Inte otippat, hon är inte tonåring längre. Hon är faktiskt ingenting längre. Ingenting. Hon är bara borta. Min älskade lilla Mommo... Så nästa gång jag åker till Helsingfors ska jag på begravning =( I never get to see her again. Hon kommer aldrig mer att sno våra polkagrisar. Hon kommer aldrig mer berätta historier. Hon kommer aldrig mer...... Aldrig mer.

Jävla pissig avslutning!

MEN, hon led inte, och hon dog inte ensam. Det kommer jag iallafalla kunna trösta mig med. Min lilla Mommo. R.I.P. Lea Wigell, I love you for ever. NU får du träffa Moffa igen. Och du får allt du vill ha. I hope you are happy now och att smärtan har lämnat dina ben!

You'll be in my heart,
from this day on
now and forever more.
You'll be in my heart,
always

Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback