I will miss you more when this is over!

Vet du vad? Det är faktiskt lite tråkigt idag. Inte så lite faktiskt, rätt mycket! Papi gick precis, till skolan... Det var med tårar bakom ögona man sa hejdå ju... I know jag är fjollig, men det får jag faktiskt lov att vara eftersom jag är tjej! Grattis till mig! Me jag vill inte åka till Stockholm om han inte är med ju. Det blir inte alls lika roligt. Inte på långa vägar. Så måste man träffa folk o folk, o folk har altid problem som de på något sätt förväntar sig att jag ska ha de goda råden till så att de kan lösas. Jag funderar faktiskt på att inte träffa någon alls. Inte någon alls!

Och Patrik, honom kan jag inte träffa förrän på måndag.. Min lilla gosse, vad ska jag göra hela helgen, det blir ju hur tomt som helst! Har ju bott o sovit med mig hur länge som helst... och sedan, näe.. ingen fika ingenting. Nej, det var inte roligt att säga hejdå! Även om det kommer bli kul i stockholm ändå... Crap, oladdad som fan. Men det kommer väl antar jag. Hoppas jag. Jag vill att Patrik kommer tillbaka hit!! =) Nu, nu på en gång.. Och att han möter mig på centralen på måndag efter sin träning! Då kan vi mysa igen!


Men om jag ska tala om vad jag VILL göra när ja nu ändå åker iväg till sthm. Så vill jag 1. Gå till Vampire lounge o dricka chokladapa. 2. Hänga lite i gamla stan och fika. 3. Dra till Underbara Bar o dricka en fishbowl. 4. Köpa lite stuff.
Och sett till den önskelistan så är det inte helt ogenomförbart! Detta eftersom mål 1 och 3 delas av dem som var med förra året och SKA BARA UPPFYLLAS! SHopping kommer att genomföras och i samband med det blir det la även lite gamla stan..... Mission accomplished!

I just wanna say that I miss you... Puss älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback