Dagens horoskop!

What can i say? I'm just smiling!!

Fiskarna

 

horoskop_pisces
Sista veckan kan bli riktigt het men innan dess bjuder september mest på arbete i olika former. Det handlar om din karriär, studiemöjligheter, nya affärskontakter kanske eller ny bostad. Du är i varje fall upptagen av att göra praktiska saker, och även om förändringarna mest är till det bättre så lider du lite av att du inte hinner med ditt privatliv. Det blir som sagt bättre mot slutet av månaden och du hinner med en sanslöst intensiv kärleksvecka innan september är över. Mycket lovande för dig som är singel, riktigt bra även för övriga.

Bästa chansen: Stenbock, Vattuman.

Bästa stället: På krogen.

Bästa datumen: 14-15/9.


Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken fin blogg du har!!

Läste lite och såg lilla Stinas kommentar. Då undrar jag. Finns det regler för vad en blogg MÅSTE innehålla? Då har jag missat något rejält!

Fortsätt du som du gjort. Jag gillar det i alla fall!

Postat av: Anna*

Tack så mycket =) Nej jag menar ju det, jag får väl ändå skriva om vad jag vill i min egen blogg =) Trist bara om mitt liv inte faller henne i smaken, men men, så är det =)

2008-09-03 @ 19:49:04
Postat av: Annica

Tack! Jag lägger ut så mycket jag kan för att min mamma ska få ta del av hans liv och uppväxt. Vi bor 40 mil ifrån varandra så vi träffas inte så ofta som vi skulle vilja.

Jo det var lite heta känslor igår. Och nu visade det sig att jag hade rätt hela tiden. Stackars lilla tjej. Tur att hon har sina "fans" som stöttar henne. Synd bara att jag blev deras hatobjekt. Helt i onödan... Hi hi! Men samtidigt är det skönt att rättvisan segrar tillslut!

Ha en trevlig kväll!

2008-09-03 @ 20:01:35
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback