Ett inlägg från tråkmånsen

Hallå eller, måste bara erkänna jag var sunkigt nära att radera min blogg för 3 sekunder sedan! tjenare! Tryckte på fel knapp, och valde radera blogg istället för att skapa ett inlägg!!! Oh my god! Hela jag är i  kaos hur skulle det sett ut? Helt plötsligt bara borta?! Nej nej nej det här funkar inte alls..

Men annars så är jag himla nöjd, har haft en riktigt trevlig helg so far! Bara massa trevliga saker som hänt. Sedan att jag under nollningen dessutom är gud och får en hel del fjäsk, mestadels påhittat och krystat, men men, hjärnan tar ändå in det som trevliga saker och sprider positivitet inom mig! Igår tex så var vi ute på stan jag Dalan o Anders, himla najs faktiskt. Panikstartade på Noon o softa.. för att sedan helt otippat bege oss emot bryggan... SKånes nollor hade aldrig vart där... hmm Men JAG har en känsla av att det var mer skåne som lockade dit dem än de som tvingade med honom. MEN det är min gissning bara =)

Anyway, vi satt o tjöta massa skit på noon o döm om min förvåning när jag får höra the true story about me! Tragiskt! Jag är rätt ond verkar det som =) Men men, jag kan leva med det, kan du? Låt oss säga att det blev en jäkla skiva i måndags! I torsdags var jag dock rätt nykter o go däremot och Igår, ja jäklar, då var det väl nåt på g igen!

Vi kan väl säga som så att i all turbulens så finns det faktiskt faktorer som inte ändrats. Så kan du ju tolka det hur du vill. Jag vill inte lägga orden i munnen på dig nämligen. Jag är tydligen rätt så tråkig när jag snackar har jag hört.. hahah, det var ju lite synd för det gör jag ju rätt ofta! Ajja, jag är inte mer människa än att jag helt enkelt glömmer det o fortsätter tjöta =) Shit happens, if you dont like my words. Dont listen to me!


Nu ska jag sova. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback