Hicka for the win?

Klockan är alltså tidigt! okej inte längre men när jag vaknade första gången var den la runt 5, sedan har jag la somnat om o vaknat en gång i timmen ish, nu fick det alltså vara nog! Kan ju inte ligga o dra mig HELA dagen som igår? =) Hur skulle det se ut för det dåliga samvetet sen då?=P Fast egentligen borde jag nog, för söt ligger där borta o myser. Hmm, ja vi får la se hur det går med den saken! I just might change my mind om ett tag. Idag är det alltså dags för övningssittning för de flesta nollorna, 3 "major parties" detta innebär (tyvärr måste jag erkänna) att vi gudar splittar oss o hänger på var sitt galej! Mindre resa mer socialt var vår tanke! Jäää =)

Jag skall alltså till utby med grupp 7och 8, det är togafest! Which means att jag måste klä ut mig, Oh nej?! =) Jag som verkligen inte gillar detta påfund med utstyrslar..... eller? =) Nej jag tror faktiskt det kan bli helt sjukt kul! Hoppas att jag har rätt! Men du den där förbannade telefonen tänker jag inte ta med mig. Det är INTE jag som ska vara nykter idag. Usch och nej. Jag vill ju dansa på baren! Hmm KAN ha lovat Erik Mörtberg att jag ska strippa på finsittningen igår.... Hmmm, jag tror inte att det blir så, men hoppas att han glömmer =) Det blir en kort stripp annars, tänker ju bara ha klänning på mig... ja o underkläder då förståss.. Jag heter la inte Paris heller! Goddamnit!

Hade för övrigt en himla go dag igår.. Gjorde typ ingeting.. Låg o glodde youtube hela dan, kolla lite skit på tv o va allmänt soft o slapp =) I just need those days at times! Om du inte visste det så var det ju Hicka i onsdags! Nåt sanslöst! Vi hade band vettu, det var fin skit! o många nollor med öl o sen blev jag trött... SÅ trött att jag sov ända till klockan 1! Kan du tänka dig. Det är la lite därför jag har ångest idag för att jag måste upp i tid =)
Ja du vet, samvetet tickar på mig!

Nu har jag iallafalla duschat o snart ätit frukost. Sen får vi la se hur det blir med resten. Men klockan 10 i 7 skall jag befinna mig på väg till utby som sagt. För då går bussen från Nisse...


Pöss älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback