Lista.

1) Vad åt du till frukost?
Kaffe?? Starkt som attan!

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Tog den inte själv, men jag är med på den!


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Linda, baby löv =)

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart o silver.. Ovanligt?!

5) När var du arg senast?
Hihi, igår på Tina!

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Hm får man lov att säga denna nolningen?

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
När min lärare trodde jag skrivit ut mitt arbete om mat från INTERNET! Jäkla Karin! Usch!

8) Yoga eller löpning?
Yoga

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Farfars söndagsstek! Mmmmm...

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Haha, jag läser inte regelbundet!

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.
Hmm De där om Winter, de utspelas ju i Göteborg =)

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Desperate Housewives

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
Jag som är så nöjd =)

14) Din bästa revansch?
Varför ge igen, livet är för kort för att vara arg!

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Hmm, min bästa chef? Mamma?

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Ärtor!

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Skulle vara kul att umgås med ngt band kanske?

18) Kaffe eller te?
KAFFE!!!!

19) Skostorlek?
37

20) Hur ofta är du på IKEA?

Väldigt sällan!

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En lägenhet i Göteborg och en schysst "sommarlya" vid Medelhavet, i Grekland kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback