Pojkar pojkar..

Lyssnade på Jolene nu, den med Dolly parton du vet, yes... Jag tror att för Anna, så är jag hennes Jolene, hon tror jag kan ta hennes pojke when I want? I vilket fall är det så hon beter sig. Gud vad hemskt. I'm not that kind of girl. Jag är ju snäll?! Varför förstår inte flickor det? "please don't take him even though you can!" Nej det ska jag väl försöka låta bli. Inte för att varenda kille vill ha mig ändå. Så majoriteten är ganska säker ändå, haha.... Just nu har jag faktiskt en pojke framför mina ögon. Och inte är det Jimmy!

Förlåt puppylöv? Men vi har faktiskt en date bokad? Ehm, föresten så sa Harry att han skulle laga frukost till mig på torsdag efter Hicka, ha! Vi får la se hur det blir med den saken gosse! Skyll dig själv att du missade Agge säger jag =)

Kommentarer
Postat av: Mart

Har en kompis som heter Jolene.. Kan lova att hon är trött på frågan om hon är döpt efter låten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback