Puppy

- Var är min älsklingskudde.....?
- Men jag ligger ju här!
- Naaaaw, puppy...

Kommentarer
Postat av: Mart

Ack så fel du hade med din namngissning.. Carl ****** Johansson heter jag, så om du inte är helt korkad så räknar du, med hjälp av min bloggs namn ut vad jag heter ;) Sen är det bara att hitta mig på Facebook, lycka till som sagt!



Och ja, allt är bara fint med mig. Mår ypperligt nu när hösten äntligen gjort sitt intåg. Älskar detta, kylan och friskheten i luften, de grymma promenaderna där man kan titta på alla fantastiska färger som kommer fram nu. Och ja, jag inser hur pretantiöst det låter det jag skriver :P







Postat av: Mart

Kan väl tillägga att Carl inte sägs, utan det är bara ett andranamn som hamnade först. Enklare att stalka på facebook om du vet det ;)

2008-09-16 @ 23:03:17
URL: http://mart.blogg.se/
Postat av: Anna*

Hahaha, och du vill ju verkligen att jag ska leta också din lilla rackare! =)

2008-09-17 @ 09:52:14
URL: http://snyggannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback