This is me now!

Blä, sitter med den tråkigaste hemtentan ever! Eller, det säger jag väl iofs om varje...hehe... Men den är ju inte roligare för det! Anledningen till att jag sitter vaken NU är att jag har inte tid att skriva imorgon. För jag ska kika på lokalen inför lördag, sedan ska jag möta min bror som skall ta med en vän som skall se lokalen. Därefter borde jag hinna hem o skriva lite OM jag inte blir avbruten av "socialt umgänge", dvs; msn, telefon, mail, whatever! För på kvällen sen kommer det people hit. Vi ska sjunga singstar, så då lär jag inte kunna skriva. Sedan på lördag är det som sagt fest, kommer va upptagen heeeela dagen lång... o sen på söndag ska jag vara bakis!? Lets hope not, men troligtvis blir det så! Och då vet vi alla hur mycket som blir gjort! Så som sagt. Skriva inatt!

Har "bara" 1500 ord kvar på fråga 2 o alla 5000 på fråga 1.

Smaskigt?! Nej inte så värst. Fruktansvärt segt!


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback