Spelkväll

Yo,
körde en liten spelkväll igår, himla roligt faktiskt! Men guuuuuuuuud vad tjötigt! Alla "kan" reglerna o ska hålla på och dividera och my god vad ljugligt det blev! Men vi kom väl tydligen överens till slut och enades om regler osv och körde igång. Tjejerna mot killarna, och du vi vann stort! Så grymma är vi helt enkelt! Ingen överaskning kanske! Men vi kan ju säga att "Upp till bevis" krävde flest kik i regelboken över vad som var okej iallafall... både Tabu och Alias, har hyfsat tydliga regler; "all utan det som står på kortet" i stort sett, så det kräver väl kanske inte heller så mycket mer diskussioner.

Men upp till bevis asså, my gosh.... Det tog tid!

Vi körde faktiskt spelkväll i fredags med, med P:s polare ute i k-red. Men jag vet inte vad jag gör fel alltså. Men det blir alltid något strul när jag träffat dem. Jag tror jag skapar problem. Det blev tydligen jodder om att vi inte hade bjudit in dem igår, på spelkväll igen, utan ja helt enkelt lät bli att bjuda dem, och nu så är det ett dilemma där.... Men ffs, anledningen till det var ju att vi skulle fixa ihop min syster med en kille, nu sket det sig visserligen, men det var å andra sidan massa oldies från Lerumstiden... Jag fattar inte varför de blev tjuriga. Faktiskt. Hoppas inte P kommer emellan bara!

För övrigt har mina grannar sex i fönstret. Det ser rätt trevligt ut! Hon har snygg frisyr =)

Sedan undrar jag om jag har bråkat med Linda, eller vad anledningen var att jag inte blev bjuden på hennes kalas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback