Vårpromenad!

Hehe, jag spanade in mig själv i spegeln häromdan, och visserligen upptäckte jag inte några (nya?!) rynkor, det var iofs himla trevligt... Men å andra sidan upptäckte jag att jag inte är förtjust i min mage! Blää.. Så nu ska jag väl börja ta tag i mitt liv faktiskt. Eller nåt åt det hållet!
Bara för att det var så himla gott väder så tänkte jag okej, en promenad är gott, tro då att jag håller på att tala mig själv ur det.. åååh, det blåser lite, åååh du har ingen bra musik på mp3n, åååh this ååh that! Men jag kom iväg! Och ja det blåste och faktiskt så blev det himla kallt om örona... Men en god 1.5 timme tog det och man fick väl ett par steg tillgodo på pluskontot också. Alltid trevligt. Det där kontot har väl legat på minus rätt länge anar jag!!

Men synd o gräva ner sig för gångna misstag, lika bra att se fram emot nya vinster. VAd som är gjort kan man ju inte ändra på ändå, eller hur. Bättre sent än aldrig osv =) SÅ nu ska jag försöka få med mig "min unge karl" som en polare så fint uttryckte sig... Så kan vi ju börja umgås "mer"! För vi ses ju aldrig han o jag =)

Mmmm ska nog göra en laddning saft o frysa in i våra fina små isglass-hmm-saker med, för det var himla smaskigt igår när vi satt på bänken o bara njöt i solen me varsin glass!

I love that kid!

Pöss o ut i solen med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback