Flyttpanik!

Alo,
 har en liten fundering. inte för att jag inte trivs i lyan för det gör jag,
men det är ändå en liten naggande känsla av att vi kanske borde söka oss något större, utifall att...
Barn är väl i dagsläget ändå ganska avlägset, men de är ju fortfarande en del av planen.
Rackarns lurigt, har haft en annons om byte inne, just for fun!
Nu har det ju då kommit upp en förfrågan om att kika på vår lya,
samt att vi ska kika på deras...
Det ligger på granngården så det är inte så himla långt bort,
och hyran är inte så farlig den heller och det är en 2a.
En tvåa är väl ändå för litet för fler än två=)
Men ett steg åt det hålet....
Men då tänker jag, är det istället bättre att bo här i kanske 2 år
och sedan flytta till stort på en gång,
istället för att ta det stegvis?
Det är ju ganska jobbigt att flytta också, med att packa och
framförallt få det snyggt sedan man flyttat in osv..

Det är inte lätt att vara stor, jag tror att jag skall prata med mamma..
Men hon kommer väl hugga ner mig om jag säger att jag ska flytta, IGEN! Suck..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback