Köttlimpan o jag!

Hejsan, gissa vad, jag tror att jag har blitt pensionär! =)
I fredags däckade Patrik vid 8, och jag vid 9. normalt eh? Sedan sov vi hela natten och upp vid 8 på lördagsmorgonen, inte helt okej om du frågar mig. Jag fyller 25 inte 65!!!!! =) men men, Å andra sidan behövde vi la sova antar jag. det verkar inte bättre!

Igår så tog vi en liten singstarkväll, med kajsa o mari. Jäkla skojj faktiskt, fick en flipp och började spontanöversätta alla texterna till låtarna, jäklar va skojj det blev. "jag mötte en grind, men jag ger aldrig upp, föreställningen måste fortsätta", "jag skulle göra vad som helst för kärlek, men jag gör inte det!"

Texterna blir så himla mycket klurigare! i like! Köttlimpans låt, blev nog fakiskt den bästa ändå!


Nu ska jag spela lite gitarr o bli duktig! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback