Jag drömmer om en ko

Jag har en dröm
Jag vet jag är lite sentimental, romantisk, töntig, naiv, whatever you want to call me
Men jag har fortfarande en dröm

Min dröm är att jag någon gång ändå hittar den där personen
Den personen man vill leva hela livet tillsammans med
Skaffa hela kitet, villa, vovve, volvo
Någon att bli gammal med
Är det en konstig dröm egentligen?
Är det verkligen det?

Jag kanske har hittat honom
Vem vet?
Det luriga med mig är att jag är en positiv pessimist
Jag hoppas på det bästa, men räknar inte med det
Om man inte förväntar sig det, blir man inte besviken, no?

Vet man egentligen, innan det är för sent?
Man saknar inte kon förrän båset är tomt osv.
Tänk om jag har hittat min ko

Älskling, vill du vara min ko? =)
Du o jag kossan, du o jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback