Liten barrunda sådär på en höft..

Eric kommer hit idag, wiu!! Snacka om tokigt!? eller???? =) Kanske vart skojj att glida fram genom stan på en sparkstötting once more, det var ju så himla längesen sist! Ska nog bege oss emot delirium en sväng, ta ett par kalla... Sedan kanske ut på stan och förvirra mig som vanligt?! Och så ska Patrik med, min lilla älskling, då får dom ses, hoppas se gillar varandras sällskap, annars är det kört!

Igår hade jag en pubrunda på staden med Mary o Kajsa... vi började på henriksberg skulle spela biljard, tog oss en drink, Paradis!! Men den smakade semla... och jag vet inte, den var vit! inte min syn på en paradis-drink och inte smak heller för den delen, det var lite pissigt. Så vi drog till PC that old place... Och nä'r vi nådde dörren så kommer dörrvakten o börjar asgarva; lever du?! jag trodde du hade dött av hög ålder eller nåt! Japps, här är jag, fortfarande vid liv! Ja lite åldersnoja kanske jag fick. kan bero på att Pc var ett ställe man hängde på när man var drygt 18 år.... drygt 25 nu då... och vi kan ju säga som så, att åldersmässigt är det samma ålder som går dit fortfarande! Jag tror att jag, Mari och Kajsa var manligare än alla killar där inne, med undantag för 5 i baren som ja deras sammanlagda ålder var nog desamma som resten av barens..... hmmm.. Killarna hade knappt fått axlar, inget skägg, jag vet inte om de kommit i målbrottet. MEN vi beställde goda drinkar, och fick goda drinkar, kinky amanda.... Nice!

Sen kom vi till Babar efter lite om o men, det blev sista baren för kvällen, och där slog jag till med en öl faktiskt. Samma för Kajsa, men mari körde en drink även där... satt o tjötade skit och kom väl överens om att  ja, på ställe 1 syntes det att vi inte hörde dit på kläderna, på ställe två syntes det att vi inte hörde dit pga ålder, på ställe tre syntes det att vi inte hörde dit för det fanns bara gubbar?!    Illa, får hitta nya ställen tror jag...


Och idag ska vi till delirium som sagt.... får spana där då =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback