Party med mamsen på lördag! =)

Det är bokat, den 15e februari så flyttar jag till ny adress, najs eh?
Dags att måla lite igen, inreda på nytt, införskaffa förhoppningsvis en ny soffa, jag tänkte mig en sån med divan.
Men hmm ja jag har en känsla av att den kommer bli snodd av ngn annan om jag köper en sådan med bara en.
alternativet är att köpa en soffa med två divaner =)
Alt hela soffan är en enda stor...... Ja vi får se på det där, det är lurigt klurigt!

Idag är det kalas på studs, det är nollning, och maskeradfest, vår grupp har tema toga. SUCK! Hur ofta har vi vart på fest med tema toga?! Det börjar kännas uttjatat alltså... Men men...

Imon däremot så kan det bli lattjo, min kära mor fyller nämligen år på måndag, för övrigt samma dag som jag skall skriva kontrakt! Och hon har önskat sig en redig utekväll! Så vi får la hoppas att det är vad hon får då, min söta lilla mor, hela familjen(den myndiga delen) och min söta gosse ska med ut. Vi ska shaka ass och dansa på borden. Så är det önskat och så blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback