All alone, gräsänka för dig va? Lortjänta..

Ensam en hel vecka, kan du ana? Fruktansvärt faktiskt.. så jäkla tråkigt vad ska jag göra?! Sitta på mitt ärsle o glo på tv? ut o promenera? laga mat för ett halvt kompani? Nej jag åker till mama o pappa, dr händer det alltid grejjer, fast för guds skull, de matar ihjäl mig! Paj, på paj, på kaa på kaka, jag får nog börja träna annars slutar jag på sjukhuset på avd för överviktiga stackare som inte längre kan röra sig...
Fast så långt ska det väl inte hinna gå hoppas jag!! PHEW!

Var inne i stan idag föresten o köpte mig en klänning till bröllopet! Najs.
En söt liten vit sak med blommor på, blir de kinkiga för att jag har vitt så ska jag tala om att alternativet vart rött, och de tror jag ingen uppskattat! Nog fö att jag ser bra ut i rött, men färgen på ett bröllop.... njaeeee... =)

Anyhow.. har fått tag på en kopia av sims 3.. SÅ nu ska det spelas.. Funkade dock inte på datorerna här. Grafikkortet är kanske inte direkt av senaste modell. Tänk senast -05, och ja det händer ju en del på 4- år... Suck.. Men men min hemma är ju hyfsad så den ska nog klara(hoppashoppashoppashoppas!!!)

Är rätt sugen att åka hem bara för att pröva! Patrik kommer ju hem torsdag kväll, fast ska iofs jobba igen på fredag o lördag, så hmmm ja vi får se... ska jag hinna spela innan är det nu jag ska passa på =) vi får se vi får se..
Nu vankas det iallafalla hallonpaj på egenplockade hallon, den du... Sen ska jag hinna plocka lite blåbär imon innan jag drar hem, men sen blir det nog hem o the sims!

Ha en skön vecka du iallafall, hoppas du får mer gos än jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback