Irriterande personer förstör ett gott humör!

Ärligt talat,
idag blev jag faktiskt sunkigt irriterad.
Min syster, min söta lilla variant av mig själv, hon är sjuk. Spyr! Smaskigt va?!
Vi lekte i lördags, kollade på melodifestivalen, men hon somnade välidgt tidigt. ok, so far so good. Men nu spyr hon. När jag då får höra det på söndagskvällen. Tror du då att jag tror att jag hittat en förklaring till mitt egna illamående? Klumpen som sitter i halsen? Ajjemän. Jag misstänkte kräksjukan.

Vad händer? Jo, igår skulle vi ha planerat projektarbete. Jag mår inte riktigt100. En annan är sjuk. Den tredje en bestämd sak bestämmer då ok vi tar det imon, ingen idé idag! Ok fine halv 11 på artisten idag då.

Men i morse får jag frågan, ska vi ta msnkonferens kl 10 istället för artisten halv 11? Shoot tyckte jag och två till, det kör vi på. kl 10 sitter vi o väntar på de 2 sista. Då får vi via omvägar höra att de har gått till våran lärare och sagt att samarbetet i gruppen inte fungerar för att 3 st hela tiden smiter undan!

Jäklar vad arg jag blev.

För att inte nämna att den fjärde lilla saken HELA tiden vill köra ett solorace med alla sina saker med på listan över saker vi gör, och den 5e inte bidragit med ett enda förslag eller vettig idé hitills.

JO tack, men ni tå kan ju köra ert race då.. Så kan vi se hur kul det blir?! SÅ kan vi andra tre köra vårt om det nu känns så jäkla mycket bättre?!

Men det gick de inte med på såklart!
Så nu har vi istället gjort en gemensam plan, exakt samma plan som i torsdags, men de enda utvecklingar som skett ja inte har de kommit från person nr 5 iaf.



Nej, såna "dra-ner-mig:are" klarar jag mig utan alltså. Suck

Och jag som vaknade så glad brevid P och såg att det var sol ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback