Life is good + P har slutat snusa!

Jag vet att jag inte är här riktigt så ofta som jag borde och skriver längre...
Men jag har inte tid.
Jag vet inte riktigt vad jag gör av min tid, men jag antar att rätt stor del går till gossen, han är ju så söt!

På söndag ska vi spela badminton, har bestämt oss för att börja med det... Kan bli najs! Denna helgen lär ju inte bli någon fest heller, för tyvärr ska vi inte på gubbsits även om jag verkligen vill gå dit!

Hmm, sedan har jag nog även fått älskling till att sluta snusa! Fatta vilken lycka... Sedan okej det har kommit en del omotiverade gnällattacker! Och nu är han sjuk till råga på allt, jag misstänker att han även har smittat mig!
Men men, vad gör väl det om jag kan få en snusfri älskling istället?! Då får jag faktiskt stå ut med några veckors gnäll... De flesta killar får ju stå ut med gnälliga tjejer en vecka i månaden... Så jämförelsen är försumbar =P

Har börjat en ny kurs, fortfarande lika flummigt förvirrad som den förra, men jag antar att de har hmm fått sig en tankeställare, för vi har fåt himla mycket papper angående hur kursen är utformad, vad som skall hända etc... =) Men fortfarande, ARTISTEN BEHÖVER FÅ LITE MER DISCIPLIN!!!

Har betalt in mina räkningar och granskade kontot idag nu efter helgens bravader.... bläää.. Det ser ju inte roligt ut!
Jag tror att jag får skaffa mig ett extrajobb alltså. Lätt! Får ringa vikariepoolen där jag bor samt fråga i lite affärer runt omkring kanske. Det här funkar ju inte alltså.

Eller jo det gör det ju faktiskt... Men pengar är inte tråkigt! Så jag hade inte gnällt om jag haft mer =)

Provade quinoa igår, rackarns vad gott det var alltså! med lax och limesås! Mmm mmm mmm.... ÄLSKA!
Det ska nog bli min nya favvo, ska pröva idag igen, denna gång med quorn. Undra undra vad pojken min säger om det då.. Han är inte direkt den vegetariska typen. Oh no! Men det är väl å andra sidan inte jag heller, däremot har jag ingenting emot att äta vegetariskt. Så jag får la börja med att trycka i honom lite svamp till mina bönor... sen får vi se vad vi hittar på... Har ju en hel kokbok, och soppor är han ju förtjust i. Får pröva något sådant kanske? Linssoppa är riktigt gott det med... ja vi får se vad vi hittar på!

Men nu ska jag nog se till hur min tvätthög ser ut, börja sortera efter färg osv =) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback