Nyinflyttad, nyss fyllda 25 och lyckligare än någonsin!

Tjenna,
Sorry att jag vart lite lagom disträ på siståne, men jag skyller på att jag har haft fullt upp =P Typ ett år eller ngt =) Men men, nu har jag iallafalla flyttat, har i stort sett packat opp allt och är faktiskt på god väg att kunna kalla detta ett hem. Mitt hem! Mitt alldeles första helt egna! Lilla söt är väl här en del förståss, men han har inte adressändrat hit så =)

Jag fyllde faktiskt år igår! 25 år, gammal kärring! En av P:s kompisar grattade mig på 23årsdagen..... $maskigt! Jag vet inte om det är en komplimang eller ej, är väl fortfarande i åldern där man vill se äldre ut. Antar att man ändrar sig den dagen man hittar rynkorna!? eller vad tror du?

Anyway, fölsedag var det ja.... Var ute och bowlade lite i lördags med P o hans kusin o kajsa o en kompis till P, rätt najs ändå! Drog till Gretas, sen Berså, och sedan vissa tillbaka till Gretas tydligen! Men det får de väl göra =) Själv blev jag ganska onykter och drog hem istället.... börjar ju änna bli till åren! =P Sen igår då så ringde faren min och sa att de var ngnstans, men skulle åka hem hit en sväng sen efteråt. De skulle ringa först! Sweet! Men tji fick jag för när jag stod och bredde mina mackor och tog min kopp kaffe plinga det på dörren, och där stod päronen med paket o blommor och gud vet vad i högsta hugg, de hade glömt att ringa! =)

Fick tallrikar så nu har jag äntligen 10 likadana! Synd bara att jag itne har plats för en så stor middag bara =)
Lite sockerskålar och mjölkkanna, man är ju ändå 25 borde bli seriöst ngn gång tycker man ju
En middag för 2, valfri resturang av min godis
En rulle tejp, två flaskor vin o fyra vinglas av min Tina, samt ett löfte om målerihjälp!

Är dom inte underbara =)
Tycker om dom massor alltså!


Sedan har jag kommit på att jag vill ha min gos kvar forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback