Life is tricky! En underbar helg!

Vet du?
Jag hade faktiskt sunkigt roligt i helgen! Softa på onsdagen med klassen i slottskogen, spela lite kubb umgås sjunga o ha de allmänt göttit, har faktiskt en himla go klass! Sedan kom p, han var la inte riktigt lika förtjust i att sjunga men de gick väl bra ändå?! =) På torsdagen sen var det ju champagnefrukost med p6 uppe vid humanisten, himla trevlit o så jäkla gött väder att man smäller av! Klockrent! Blå himmel i flera flera dagar och så underbart att ja, jag är mållös=)

Hängde omkring i stan typ hela dan, grilla softa o hade allmänt mys, på kvällen sen drog vi till ett par kompisar till patrik i johanneberg, men fasiken va trött jag var då! inte bra! Var bara kvar till elva typ, då drog jag hem faktiskt, och stackars kajsa som hakat på dit, hon drog tillbaka till studs. Förlåt?! Bara sanslöst trött.

Vad hände sen? jo på fredan var vi ute i gråbo o grilla med päronen o brorsan o ove o jane, riktigt roligt o snacka skit med morsan o så =) Har himla sköna föräldrar har jag upptäckt! Vi ska tydligen ut nästa helg också =) var ju ute förra helgen....hehe... Eller rättare sagt, pappa ringde ut mig o patrik när de svängde sina lurviga på stan! Alltid tacksamt!

I lördags körde vi lite mys här hemma jag o p, tänkte ta en lugn kväll, men sen började telefonen pipa, vi var tydligen tvugna att bege oss till en fest! Träffa alla på studs o stockholmarna..... och jag är itne den som är den, vi drog dit... och blev nog lite väl onykter tyvärr. så går det när man förfestar på sprit, och tror att man skall stanna hemma hela kvällen =) Men det är väl ändå en värdslig sak?! herregud, vad gör det om 100 år när allting kommer kring?!

Men snacka om att man fick en go baksmälla igår... Hyfsat seg hela dan =) Men det var trevligt. Sen så drog ju tyvärr min söta pojke hem till k-red. Även om han inte bor där länrge =) yeaaaaah, har nu en liten sambo som jag dessutom är förlovad med. Visste du det?!

Nej det är nog inte så många som gör det faktiskt. Skåne vet, han var ju med när det hände. Och mamma o pappa o systra mi, fick ju ett spontant sms på direkten =) Resten av folket i världen får la veta när de får veta? Orka springa runt o tjoa alltså.. men du som trots allt har tid att läsa här får ju förståss veta lite innan alla andra då =)


Men idag, idag var nog ändå det bästa, var på min ya vfu-plats, och det känns skitbra rent ut sagt. Himla trevligt folk. Goa ungar. Fortfarande på tok för långt bort! Men jag tror jag kan stå ut ändå. Det tar ca 40 min att ta sig dit. och det kan ju ändå vara okej?! 60-bussen, 50-bussen och sedan 97:an.... Life's tricky!

Men nu ska jag käka lite, innan min vänsterhand totalt svimmar... Ja av  skrivkramp alltså =)

krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback