Stoppljusfest ikväll!

Moahahha, idag drar p6 till gotland, så kan det gå minsann! Not me! Jag skall nämligen till, hmmm, red light party(?!) med min syster yster och Patrik! Hoppas det blir sjukt kul. Har inte bestämt mig för vilken färg jag skall ha ännu. Har aldrig vart på ett sånt event, men har velat gå, det måste ju vara himla mycket lättare att vara singel på en sån fest, så man redan från början vet om det är okej o ragga eller ej....=) If you know what i mean!?

Sedan börjar jag ju bli klar med lekarna osv till Buffas kalas på lördag, sedan hur det blir med hmm sånglistan osv vetekatten eftersom han inte är online, typ ever o kan "lusläsa" kopian! Tokigt! Kalaset är ju på lördag som sagt. Men men...

Lekarna är också klara, så det får nog lösa sig tror jag.. =) NU blir det dusch, Pöss!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Låter ju som ett skitkul party!! Vill me!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback