Ringar inför London!

Idag ska ja o P ut till ngn liten butik, eller gärna en görstor för den delen...
Vi ska nämligen kika på färg.
Vi hade tänkt ha färgen Glenn, på de två väggarna som vi spacklat nu.
Men det hade nog blivit för mörkt så nä det sket sig så vi får köra på ngt annat.
För även om jag nu älskar svart så kanske det gör sig bättre som detalj än som helvägg?!
Jag vet inte, men nu tror jag iaf att vi satsar på Merkurius istället.
Får se, sedan kanske den lila vi sett ut ändå matchar till?! Det hade vart gott, så slipper vi göra om HELA detaljplanen så att säga...Patriks idé om lampan i hörnet är dessutom himla god, jag hoppas vi kan göra verklighet av det.
Då blir vi nog de enda i Götet med en sådan lampa! =D Han är så clever min lille P.

Bara för o berätta rent allmänt var vi i stan igår o kikade på ringar. Smaskigt! Nu gäller det bara att kika ut vilka ringar så är det klappat och klart inför resan! =) Passen är ju gjorda om än inte i vår hand, var i mölndal o gjorde det, jag tror det har med det o göra! Det så lite fattigt ut det polishuset! =) Sedan ville de inte riktit ta emot mitt pass för att jag var från Göteborg, sån stil.... Oerhört konstigt =P Men men, P har fått bekräftelse på att hans är klart, men eftersom jag reklamerade mitt så har det la tatt lite längre tid eller ngt. Men å andra sidan fick jag ett gratis pass, så jag kanske inte skall gnälla alltför mycket?! De har lite över en vecka att göra klart det på ändå.
Men nu till ringarna!
Jag skulle själv vilja ha en smal guldring med slät insida så att man kan skriva ngt trevligt där. Ovandelen kan nog faktiskt vara såväl rak som rundad det spelar ingen större roll, jag vill bara nte ha en stor tjock o fet ring.
Och absolut inte någon i silver eller vitguld eller titan eller vad det nu finns för fler varianter på det temat. Vanligt (rött?) guld vill jag ha =)

Och sedan London ja, det ska bli så himla gött o komma bort lite, så JÄKLA synd att jag missar Carlos med bara ngn vecka, sedan gifter sig tydligen Sean helgen efter att vi var där, dvs midsommarhelgen då. Den pysen har jag inte träffat på många år, det var nog 04 där när ni var i London senast? Eller? jag tror det.. Anyway, du kanske tycker jag är lite tråkig som "bestämmer" när vi ska förlova oss, men faktum är att vi redan ÄR förlovade, det skedde som en liten spontan överaskning för oss bägge när vi var i ängelholm för ett tag sen, bara att vi tänkte vänta med att byta ringarna till vi var i London. Den söte var nämligen lite missnöjd med hur det hela went down så att säga. =) Även om jag tyckte det var ganska gulligt. Men ok, om han vill göra om göra rätt så ska jag väl inte hindra det. Jag antar att vi alla har våran lilla idé om hur vi vill att själva frieriet skall gå till och alla sätt är bra utan de dåliga =)
Det gör ju bara at vi kan ha en version för oss själva o en att berätta för barnen? =)

Men nu ska jag väcka honom med en kopp kaffe o frukost! Så att vi kommer iväg ngn gång för att kika på färg!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback