Då var alltså 2010 över för denna gång....


Vad skall 2011 bjuda på månne? Enligt ryktet skall det vara något i hästväg, hamburgare kanske? Heheh, satt precis o letade igenom min egen blogg efter en lista jag kunde använda som bokslut över 2010. Den jag senast gjorde var för 2008 så det var ju ett tag sen... iofs var jag väl inte så aktiv förra året... Eller detta heller för den delen. Men men men, jag kom iallafall fram till att jag inte orkar göra en =)

En sak jag planerar att göra 2011 är iallafall att ta körkort(never heard that one before!), jag skall leva mer i nuet och njuta av tiden som är, och inte bara fokusera på framtiden.

Får se hur det går, flickan har ju en tendens att tänka på tok för mycket... och det gör ju gärna att planerana sträcker sig lite längre än två dagar ibland. pojken är däremot ganska duktig på att fokusera på motsatsen, han planerar inget alls.. Så vi kompletterar varann rätt bra där kan jag tycka.

Men nu ska jag fortsätta fixa mitt hår, och raka min kära sambos skalle..

Sen blir det partey!

Gott nytt år alla... Så ses vi på andra sidan tolvslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback