Promenad i snöfallet...

Ååååh tog mig en promenad i snöfallet förut, himla skön faktiskt. Precis lagom temperatur, och sakta singlande flingor... underbart! Problemet var bara att halvvägs så fick jag en vass sten under trampdynan.... Hahahaha, och jag kunde inte stanna och ta bort den, så jag fick gå med den rackarns stenen, så nu är jag helt öm under foten och kan inte gå mer. Så kan det gå minsann.. Men men,  det var trevligt ändå.. KASS musik i spellistan dock! Måste göra en ny nu, med lite bättre musik så man blir pigg nog att gå. Herregud jag höll ju på att somna flera gånger... Kan iofs vara brist på energi, kanske, åt inte lunch innan utan efter.... Kanske dumt.

Har dessutom planerat in en resa till Köpenhamn i helgen, kan bli riktigt najs! Ska hämta min sköna böna som kommer hem från Gran Canaria. Lite surprise kanske?! Vi tänkte dra sjukt tidigt på lördagsmorgonen och hänga i K-hamn över dagen, plocka upp Tina på kvällen o köra hem... Kan bli najs!

Nu tänkte jag förbereda mellanmål, det blir nog någon slags smoothie tror jag.. så kommer ju Patrik hem om en timme igen... Love! Älskar dig plutt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback