Examensdags

Vet du vad?
Jag tar examen idag!
Snacka om tur alltså... här har man gått i flera år, och så får man lov att sluta, bara sådär.. Tokigt =)
Vi ska dock inte ha något flak att åka på, men väl lite skumpa att skåla med!!

Åh vad jag längtar!

Sedan ska man bara skicka in finputsningen på examensarbetet, och så ska man vara klar?! Tur för mig att jag har jobb till hösten, det är inte alla som har fått det än verkar det som... Göteborg är tydligen ganska tuff i konkurensen. I dont know. Jag går på tur jag!

Hade en sunkigt dålig framtidsplan i vintras, ställde in mig på det allra värsta, att jag inte blev godkänd på slutpraktiken, att vi inte skulle få lägenheten, att jag inte blev godkänd på examensarbetet, att jag inte skulle få något jobb till hösten.... Men tänk sicken tur man har du! Allt verkar ha löst sig till det allra bästa! I like!

Så med lite tur får jag både lön och studiebidrag till hösten, eftersom jag tänkt mig att läsa lite kurser på halvfart och kvällstid till hösten... det kan ju vara skönt.
Så man får köpt alla saker på den där shoppinglistan!

Men nu ska jag nog gå och öppna skumpan som ligger i kylen, och riktigt njuta av sommaren....

Ibland är Göteborg och livet alldeles för underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback