Slutet närmar sig...

Hallå du,
vill du veta det värsta då?
Min internetconnection har vart lite mer än livligt värdelös på siståne, därav mina sporadiska inlägg =) Tjenare, har faktiskt saknat att blogga... tog ju ett uppehåll på... ett tag! Men nu är jag nog tillbaka för ett tag åtminståne?!

Har nu iallafall skrivit klart det där examensarbetet, ska på min sista opponering idag, så jag hoppas dessutom att det inte blir alltför mycket att fixa, fy! Det hade jag inte orkat!! Men å andra sidan har jag fått jobb! YES! så från den 4e aug så jobbar jag på en 3-5 avdelning i bagaregården =) Tttttoppen! Examensmiddag till helgen, lite skumpamingel, lite softish, det kan bli bra faktiskt...

Hoppas jag får jobba lite innan sommaren också, tjenare, kan ju bli en pank sommar annars!

Nej nu är det dags att bege sig till skolan, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback