Jag blir döv av att cykla!

Jag är så slut, cyklade till skolan, via korsvägen visserligen! Men ändå.. Jäklar du det var nog motvind åt vilket håll jag än cyklade! på Södra vägen blåste det dock från en vägg så jag var på väg ut i gatan.... Sedan blev jag döv! Tur att jag hade ca 20 minuter på mig att återfå hörseln innan handledningen du...=)

Oh holy cow, funderar dock på att sätta mig och leta upp 1ahandsreferenser på allt.. Suck så jäkla segt bara. Jag orkar nämligen inte! tur att jag ändå var LITE duktig förut och skrev upp sida på alla citat jag har tatt med, lättare att gå tillbaka då också.

Nej nu ska jag ta mig en tupplur innan jag sätter mig och skriver... Bläsh.... Målet är att vara klar denna vecka, så man kan ta det lite lugnare sen!

Ill be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback